• دوشنبه ٣ ارديبهشت ١٤٠٣-١٤:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨٧٢٥
نادعلی از دستور جلسه آتی شورا خبر داد:

ارائه گزارش اقدامات و برنامه های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری در صحن شورا

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، از ارائه گزارش معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اقدام این معاونت در جلسه آتی صحن شورا خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا نادعلی سخنگوی شورا از برگزاری دویست و سی امین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۲ روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ خبر داد و اظهار داشت: اینجانب در ابتدای جلسه نطق پیش از دستور خواهم داشت.

نادعلی در ادامه گفت: معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اقدام ارائه گزارش خواهد داشت.

وی در خصوص دستور بعدی صحن شورا تصریح کرد: خزانه دار شورا در خصوص حساب های درآمد و هزينه شهرداری تهران در ماه های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ ارائه گزارش خواهد.

سخنگوی شورا گفت: در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران بررسی خواهد شد.

وی در پایان تصریح کرد: لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران جهت انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی ) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار در حضور اعضای شورا بررسی خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: